Miljøtjenesten

Miljøarbeider:

Studiested Inndyr har denne tjenesten tilknyttet hybelboerne og hybelhuset. Tjenesten arbeider med miljøfremmede tiltak som eks. aktiviteter på kveldstid, hybelkurs, hybelsamtaler, middagsservering  m.m.

Drømmeskolekoordinator:

Drømmeskolen er en tiltaksmodell for psykisk helse og psykososialt læringsmiljø i skoler ut i fra et helsefremmende perspektiv. Modellen omfatter hele skolen. Målet er å skape et læringsmiljø hvor elevene opplever å bli sett, får brukt ressursene sine og hvor den psykiske helsen til den enkelte elev fremmes.  Alle studiestedene har ansatte som har en ansvarlig som følger opp den lokale aktivitetsplanen for Drømmeskolen. Skolen har egen koordinator som sikrer at arbeidet blir fulgt opp etter intensjonen. Disse utgjør til sammen ressursgruppen for Drømmeskolen.

Hybellister:

På hvert studiested har de lister over hvem som leier ut hybel i nærområdet. Listene kan du få tilsendt på e-post ved å kontakte administrasjon på telefon 756 52 500.